Seronok nya Home Spa

Kulit nampak cerah dan glowing

Seronok nya bila ber’facial’ sendiri kat rumah..tak perlu nak pergi spa..boleh je buat facial kat rumah.

ni yang akak buat hujung minggu baru-baru ni..buat ‘home spa’ guna produk Shaklee..

Produk Shaklee yang digunakan untuk Home Spa
Produk Shaklee yang digunakan untuk Home Spa

Home Spa ni saya buat kat anak buah..sebab dia ada masalah jerawat. Ye lah kan remaja..hormon tak menentu..bila jadi macam tu cepat je mak-mak jerawat ni naik.

Kelengkapan untuk ber'facial'
Kelengkapan untuk ber’facial’
Bermasker alfalfa
Bermasker alfalfa

Proses bermasker alfalfa ni juga akak jadikan sebagai scrub untuk buang sel-sel kulit mati atau rosak.

Bermasker Esp + Vita C Plus + Yogurt Asli
Bermasker Esp + Vita C Plus + Yogurt asli

Kenapa akak gunakan ESP dan vita C plus sebagai masker. Esp shaklee merupakan protein dari soya. Protein sangat baik untuk pertumbuhan sel-sel baru yang sihat. Manakala vita c pula merupakan agen antioksidan yang tinggi.

Selesai proses bermasker, akak teruskan dengan sapuan produk Shaklee Nutriwhite Skin Care..

Dan ini hasil nya..tadaaaaa

Kulit nampak cerah dan glowing
Kulit nampak cerah dan glowing

Untuk akak-akak yang ingin pengalaman berfacial dirumah atau home spa boleh hubungi akak ye.

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:

img_2240

FB: Jumaah Ahmad Marzuki
♥ sms/whatsApp: 019-4859219
♥ Emel : aisyalyariana@gmail.com

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge