CARA PULIH DARI SAKIT TEKAK DENGAN CEPAT

CARA PULIH DARI SAKIT TEKAK DENGAN CEPAT

Peritttt nya rasa tekak…bertambah sakit bila suara dah hilang…itu dulu..sebelum saya mengenali SHAKLEE..ni saya nak crita pengalaman saya bersama SHAKLEE bila sakit tekak sampai hilang suara..bila saya kaji balik..saya sakit tekak secara tiba2 selepas minum air kosong yang bru keluar dr peti sejuk..sangat sejuk..masa tu pula saya stay dalam bilik hotel yang suhu aircond nya 20°C..lepas minum tu saya memang dah rasa lain kat tekak..

Bila bangun pagi tu saya terkejut sebab suara berubah…alamakkkk…sudah lah nak present kat depan anak2 shaklee hari tu..nasib baik masih ada suara..dan masih boleh sampaikan ilmu dengan baik..kelas habis jam 1 petang bersama susur galur di Sibu Sarawak..


Kelas “HIGHLIGHT YOUR SKILL” 14-06-2014

Jam 9 malam pula husband jemput balik Bintulu..saya dah akan nutriferon shaklee siap2..sebab dalam kereta mesti sejuk..lagi2 perjalanan malam..sampai Bintulu jam 1130 malam..sampai je rumah mandi2..kemas2..dan saya telan 2 biji Vita C, 1 sachet nutriferon dan sudu makan vivix dan 4 biji ostematrix sebelum tidur..

Biasanya bila dah sakit tekak tidur mesti tak lena..berlainan dengan saya..tidur saya lena..takde rasa sakit tekak..bangun pagi rasa segar cuma suara takde..hahahaha…alhamdulillah syukur..suara takde tapi tekak tak sakit..apa yang penting tekak saya tak meragam..kalau dulu2 bila sakit tekak..nak telan air liur pun susah..suppliment shaklee memang sangat membantu..

Setelah 2 malam saya amalkan perkara yang sama sebelum tidur..sakit tekak saya pulih sepenuhnya..malam ketiga saya mula mengambil 2 biji GARLIC COMPLEX sebelum tidur..garlic complex ni berfungsi sebagai antibiotik semulajadi..dengan harapan antibodi saya kembali pulih…ALHAMDULILLAH…yessss…ianya sangat berkesan..tekak dan suara pulih seperti biasa..cabaran sakit tekak hanya dalam masa 4 HARI!!!!! Hebat..tiada ubat boleh sembuh..istiqamah dan konsisten dengan supplemen SHAKLEE membantu saya untuk pulih dengan segera dan lebih sihat..

Sangat mudah untuk lebih sihat bersama produk SHAKLEE..tak perlu risau nak telan antibiotik sintetik yang mesti dihabiskan mengikut aturan doktor dan ikut masa yang ditetapkan..saya memilih untuk sihat dengan produk SHAKLEE..anda pula BAGAIMANA???

note : amalkan minum air kosong paling kurang 2 liter sehari.

Hubungi saya Jumaah 0194859219 untuk sebarang pertanyaan berkaitan produk Shaklee..Konsultasi percuma disediakan..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge